- 1) Intakegesprek: met de gastouder en vraagouder(s) wordt een afspraak gemaakt. Tijdens het gesprek ontvangt u alle informatie over het gastouderbureau en worden de documenten van de gastouder gecontroleerd. Contracten worden ter inzage achtergelaten. Als u zeker bent van de overstap moet u het contract met het andere gastouderbureau opzeggen.
- 2) VOG: de gastouder en eventuele huisgenoten van 18 jaar en ouder vragen een VOG aan. Heeft de gastouder een VOG die is afgegeven na 1 maart 2013, hoeft er geen nieuwe VOG te worden aangevraagd.
- 3) Risico- Inventarisatie: zodra de VOG door de gastouder ontvangen is, wordt op de opvanglocatie een risico-inventarisatie gedaan. Indien er geen maatregelen hoeven te worden genomen, kan het contract ingevuld en ondertekend worden.
- 4) LRK: Het gastouderbureau geeft de wijziging door aan de gemeente waar de opvang plaatsvindt, zodat de wijziging in het LRK wordt doorgevoerd. De opvang kan vanaf de registratiedatum starten
Schrijf bij het "bericht" veld op welke dag(en) wij u het beste kunnen contacteren en op welk tijdstip dit u het beste uitkomt. Wij zullen dan met alle plezier contact met u opnemen.
Bekijk hier de beoordelingen van onze zeer tevreden vraagouders en gastouders.
Tevens vindt u hier het laatste GGD Inspectierapport.